Δευτέρα, 27 Ιουνίου 2011

ΕΚΑΝΕ..... ΣΕΞ... ΜΕ ΤΗ ΜΑΜΑ ... ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΙΑΣ ΤΟΥ


Για σας με λένε ......
Alonzo και είμαι από Orlando USA.Ζω στην Αθήνα τα τελευταία 11 χρόνια και είμαι 20 ετών. Θα σας πω την ιστορία μου για το πώς γάμησα την sexy μάνα της κοπέλας μουΕδώ και 1 χρόνο γνώρισα την Μαριάννα μια πολύ καλή κοπέλα από την Καρδίτσα
και είμαστε μαζί από τότε. Καλή γκόμενα και αρκετά ωραία γυναίκα , είμαι ερωτευμένος μαζί της και γενικά περνάμε καλά μαζί. Σε μια φάση αποφασίζουμε να πάμε στην Καρδίτσα για να μείνουμε για λίγο καιρό στο σπίτι της .Εκεί με γνώρισε με την μητέρα της ( την Αργυρό ) μια μελαχρινή γυναίκα πού ήταν πολύ φιλόξενη αλλά και πολύ Sexy ύψος 1.77 περίπου με πολύ πλούσιο στήθος και φανταστικό κόλο. Όταν είδα την μάνα της ( φορούσε ένα μαύρο ντεκολτέ με ένα στενό τζίν )  μου φάνηκε εξαιρετικά νέα και από την αρχή κόλλησα μαζί της .Να φανταστείτε πώς όταν με αγκάλιασε για να με χαιρετήσει έβαλα το χέρι μου πολύ πιο κάτω από την μέση της και σχεδόν την χούφτωσα στον κόλο. Όσο καλή και αν ήταν η μάνα της είχε ένα μεγάλο κακό , μιλούσε πολύ και έκανε πολλές βρόμικες ερωτίσεις.Γενικά ήταν πολύ πουτάνα γυναίκα .Όλο το βράδυ το μόνο πράγμα πού σκεφτόμουν ήταν η Αργυρό και πώς θα γίνει να την γαμήσω. Τότε είναι που σκεύτηκα ένα μικρό αλλά πετυχιμένο κόλπο που με έχει βοηθήσει πολύ στο να γαμήσω γυναίκες στο παρεληθών (το κόλπο με το φιλί στο στόμα ).Εκείνο τον καιρό είχα τα γενέθλιά μου και η μάνα της μου έκανε δώρο ένα βραχιόλι .Μου το φέρνει στο δωμάτιο κατά τις 12 το μεσημέρι και μου εύχεται χρόνια πολλά εγώ παίρνω το δώρο σηκόνομαι από το κρεβάτι την πιάνο από την μέση και την φιλάω στο στόμα( χωρίς γλώσσα ).Εκείνη τραβιέται πίσω και με ρωτάει “Tι είναι αυτό που κάνεις ?” Της λέω πώς απλός την φιλάω για να την ευχαριστήσω και εκείνη μου λέει “Στο στόμα με φιλάς ?” της λέω ναι στο στόμα(κάνοντας πώς δεν καταλαβαίνω) και μετά της λέω “γιατί τι πρόβλημα υπάρχει ?”Μου λέει πως αυτό δεν είναι σωστό και της λέω πώς πάλη δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να μου πεiς . Μου λέει πως δεν κάνει να την φιλάω στο στόμα γιατί είμαι ο γκόμενος της κόρης της .Εγώ της είπα να ηρεμήσει διότη στην Αμερική όλοι στο στόμα φιλάνε και της λέω να μην το παρεξηγήσει .Εκείνη γέλασε και μου λέει πώς το έχει δει στις ταινίες πως πράγματι στην Αμερική φιλάνε στο στόμα . Της ξαναλέω πάλι ευχαριστώ και την αγκαλιάζω με το χέρι μου σχεδόν να χουφτώνει τον κόλο της και της δίνω αυτήν την φορά ένα δεύτερο φιλί στο στόμα ( πάλι χωρίς γλώσσα ) αλλά αυτή την φορά λίγο ποιο έντονο .Αυτή την φορά δεν τραβήχτικε πίσω αλλά δεν ανταπόδοσε το φιλή .Γέλασε και πήγε να φτιάξει φαγιτό. Όταν γύρισε η κοπέλα μου στο σπίτι είχε μαζί της την ξαδέλφη της την Κονσταντίνα μια ψηλή αλλά και λίγο σωματώδης κοπέλα η οποία είχε κάτι βυζιά τεράστια και την θεία της η οποία δεν ήταν ωραία αλλά είχε και αυτή μεγάλα βυζιά .Όταν πιάσαμε κουβέντα όλοι μαζοί κατάλαβα πως η μάνα της ήταν χωρισμένη με τον  πατέρα της και ζούσε μόνη της επίσις κατάλαβα πως οι γυναίκες στην οικογένεια της ήταν εξερετικά πουτάνες διότι μιλούσαν μόνο για γκομενοδουλιές .Οταν το κατάλαβα αυτό άρχιζα να τις πειράζω και να κάνω και εγώ πολλά βρόμικα αστεία .αισθάνθηκα πώς ανταπέδιδαν τα αστεία μου και δεν τρεπόντουσαν να λένε λέξεις όπος γαμήσι , μπούτσα και μουνί χωρίς πρόβλημα. Γυρνάω σε μια φάση και λέω στην Μαριάννα πως η μάνα της είναι πολύ μουνάρα γυναίκα ( γελώντας βέβεαια ) και τώρα καταλαβαίνω από πού έχεις πάρει τα χαρίσματα σου .αλλά το πρόβλημα  με την μάνα σου είναι πως δεν ξέρει να ντύνεται και αυτό κάνει τους άντρες να ξενερώνουν  μαζί της ,για αυτό το λόγο και είναι μόνη της. Η μάνα της πειράχτικε από το σχόλιο μου αλλά εγώ της έπιασα το χαίρι και την φίλησα στους όμους και της είπα πως κάνω πλάκα. Και Εκείνη γέλασε .Το βράδυ είχα το πάρτι τον γενεθλίων μου και ήταν όλο και όλο 3 καλεσμένοι η κοπέλα μου , η μάνα της και η ξαδέλφη της .Και οι 3 γυναίκες φορούσαν μίνι φούστα και τακούνια
( Hταν πολύ καλά ντυμένες και ειδικά η μάνα της ) στο χωριό της φαίνεται πως οι γυναίκες γουστάρουν το μαύρο χρώμα γιατι ήταν όλες ντιμένες στα μαύρα.με αποτέλεσμα εγώ να έχω καυλώσει πάρα πολύ .Ζβήνω τα καιριά και φιλάω την κοπέλα μου με γλώσσα ( από την καύλα μου ) και έπρεπε να φιλίσω τώρα και την ξαδέλφι και την μάνα της.Φιλάω την ξαδελφι στο στόμα. Η ξαδέλφη με κοιτάει περδεμένη αλλά η Μαριάννα της εξηγεί πως είμαι ξένος και έτσι φιλάνε στο εξωτερικό και κατόπιν με κοιτάει εμένα με πολύ έντονο βλέμα .Ερχεται η ώρα να φιλίσω την Μιτέρα της και της δίνω και αυτής ένα φιλί στο στόμα .Εκείνει περνάει τα χέρια γύρο από την πλάτι μου κε ανταποδίδει το φιλί . Εκείνη την στιγμή αισθάνθικα πάρα πολύ ωραία.


Μετά από 4 μέρες η μάνα της έρχεται στην Αθήνα για να κανονίσει κάτι εκρεμότητες με ένα σπίτι που έχει εδώ και το δίνει με ενοίκιο  .Και αποφασίσουμε να την φιλοξενήσουμε στο σπίτι μου. Έφερε κάτι μαγιρευτά φαγιτά πολύ νόστημα .Εγώ πήγα να την πάρω από το λεοφορείο με το αμάξι και όταν την είδα πρόσεξα  πως αν και ήταν απλά ντυμένη ήταν πολύ Sexy .Την βλέπω και πηγαίνω να την χαιρετήσω , ερχόμαστε ο ένας κοντά στον άλλον και εγώ την πιάνω και την φιλάω στο στόμα όπως πάντα και την αγκαλιάζω.Εκείνη δεν είχε άλλη επιλογή από το να υποκίψει στο φιλί . Μου λέει “Εσύ πάντα στο στόμα φιλάς ? Τι βίτσιο είναι αυτό ?” Τις λέω πως φιλάω στο στόμα μόνο τις Sexy γυναίκες και αυτή γελάει αλλά κατόπιν μου δίνει ένα ελαφρύ χαριτομένο χαστούκι και μου λέει “ Δεν πάς καλά……”.
Την πάω στο αμάξι έχοντας το χέρι μου γύρο από την μέσι της χουφτόνοντας λίγο από το δεξί της μπούτι αλλά και αυτή είχε το χέρι γύρο από την δική μου μέση .
Φτάνουμε στο αμάξη , βάζω την βαλίτσα μέσα και ξεκινάμε.Στην διαδρομή δεν έγινε τίποτα καθος μιλούσαμε για απλά πράγματα Φτάνουμε σπίτι και κατόπιν φτάνει και η Μαριάννα . Ακγαλιάζετε με την μάνα της και μετά έρχεται και φυλάει εμένα , εγώ την πιάνω και από την καύλα που είχα την φιλάω πολύ έντονα στο στόμα μπροστά στην μάνα τις. Τρόμε φαγιτό και το βράδι ήταν να βγούμε έξω.
Η Μαριάννα βάζει ένα πολύ Sexy στενό μίνι και τακούνια , από την άλλη η Αργυρό ντίνεται με τζίν , εγώ ξενέρωσα με το ντύσιμο της και της λέω πως είναι χάλια ντυμένη. Αυτήν μου λέει πως δεν είχε άλλα ρούχα να φορέσει .Εγώ λέω στην κοπέλα μου να της δώσει μερικά από τα ρούχα της  και εκείνη λέει “καλή ιδέα” .
Μπένω μαζι με την κοπέλα μου στην κρεβατοκάμερα και ανοίγουμε την ντουλάπα , επιλέγω ένα Sexy φόρεμα της κοπελιάς μου ( ένα μίνι λευκό με ανοικτό νεκολτέ ) . Άρεσε πολύ στην μάνα της το λευκό μίνι και εγώ τις λέω “ Τι χρώμα εσώρουχα φοράς?” εκείνι λέει “ Mαύρα ” ,ε τότε λέω πρέπει να αλλάξεις και τα εσώρουχα γιατί το μαύρο χρώμα των εσώρουχων θα φαίνεται μέσα από το λευκό ρούχο.
Και ήμουν τώρα εγώ με την κοπέλα μου και την Μάνα της να διαλέγουμε δάφορα στρίνγκ από την ντουλάπα και τα βρόμικα αστεία μου δίνανε και πέρνανε και αυτές οι δύο γελούσαν όλη την ώρα. Δυστυχώς σουτιέν για την μάνα της δεν βρήκαμε γιατί φορούσε μεγαλύτερο νούμερο από την κόρη της. Αφήνουμε την μάνα της στο δωμάτιο να αλλάξει .Η Μαριάννα πάει στο σαλόνι και εγώ τουαλέτα .
Σε λίγα λεπτά είμασταν όλοι έτοιμοι να φύγουμε .Στο αμάξι  αυτές οι δύο τραγουδούσαν δυνατά κάτι λαικά τραγούδια ( τα οποία εμένα μου δίνουν πονοκαίφαλο ) και όλος ο κόσμος μας κοιτούσε απορημένος κάθε φορά που σταματούσαμε σε φανάρι.Anyway φτάνουμε στο νυχτερινό club , και οι δύο τους αυτές με πιάνουν εμένα από την μέση και μπένουμε μέσα .Όταν μπήκαμε μέσα αυτές κάνανε και οι δύο σαν χαζές , λές και είχαν πάει στο παράδεισο .Καθόμαστε κάτω και φέρνει ο σερβιτόρος το μπουκάλι .Με το που βλέπουν αυτές το μπουκάλι αμέσος άρχισαν να πίνουν σαν τρελές. Σε αυτή την φάση ομολογώ πως ξενέροσα πολύ και με τις δυο τους. Αργότερα ανακάλυψα πος καλά κάνανε και έπιναν διότη οι κοπέλες σικόθηκαν με πήραν εμένα και φήγαμε να χορέψουμε πάνω στην πίστα . Εκείνη την στιγμή έπεσε το χούφτομα της ζωής μου .Χούφτονα την μάνα της στο κόλο όσο ήθελα , χούφτοσα τα μεγάλα βυζιά της , φιλούσα την κοπέλα μου στο στόμα , φιλούσα την μανα της στο λεμό  και αυτές το μόνο πού κάνανε ήταν να χορέβουν να γελάνε και να φωνάζουν .Η κοπέλα μου βλέπει μερικές φίλες και πάει να της χερετήσει και αφήνει εμένα και την μάνα μόνους να χορέβουμε .Σε αυτήν την φάση ήμουν προσοπο με προσοπο με την μάνα τις , εκείνη να χορεύει , να με αγκαλιάζει εγώ να την πιάνω από την μέση , να την φυλάω στο λεμό , να βάζω το πρόσωπο μου στα βιζιά της και διάφορα τέτοια. Σε μια στιγμή κουράστηκε η μάνα της και καθόμαστε στο τραπέζι. Εγώ έκατσα στην καρέκλα και αυτή την πήρα στα πόδια μου. Ξεκινήσαμε να μιλάμε και αυτή μου έλεγε για τον άντρα της ο οποίος την κακοποιούσε , και επειδή η μουσική ήταν δυνατή , αυτή ήχε περάσει τα χέρια τις γύρο από το λεμό μου και μου μιλούσε στο αφτί ενώ εγώ την είχα στα πόδια μου και την χούφτονα παντού .Μετά αρχισε να μου λέει κατι μαλακίες για το ότι πρέπει να σέβομαι την κόρη της και τέτοια , εγώ απλός την άκουγα και μύριζα το υπέροχο άρωμα της .Σε μια φάση της δίνω ένα φιλί στα βιζιά ( τα οποία σχεδόν είχαν βγεί έξο από το ντεκολτέ και αυτή δεν φορόυσε σουτιέν ) , περίμενα κάποια αντίδραση από αυτήν αλλά αυτή δεν αντέδρασε καθόλου. Το λόγο γιατί δεν αντέδρασε δεν μπορώ ακόμα και σήμερα να το καταλάβω .Το υπόλοιπο βράδι ήταν βαρετό καθώς η Μαριάννα γύρισε στο τραπέζι και αυτές συνέχισαν να πίνουν σαν τρελές .Κατά τις 4 το πρωί γυρίζουμε σπίτι . Η Μαριάννα ξέρασε 2 φορές στο αμάξι αλλά η μάνα της καθόλου. Στο σπίτι με το που μπήκαμε έβαλα την Μαριάννα για ύπνο στο κρεβάτι μας και το μυαλό μου ήταν να πηδήξω την μάνα της. Πάω στο σαλόνι και βλέπω την μάνα της να κάνει τσιγάρο και να με ρωτάει που θα κοιμηθεί. Την παίρνω από το χέρι και την πάω στο δωμάτιο του αδελφού μου ( πριν αλλάξουμε σπίτι ήταν το δομάτιο του αδελφού μου ) και της δείχνω το κρεβάτι .Αυτήν πέφτει με τα ρούχα στο κρεβάτι και εγώ σαν κύριος της έβγαλα τα τακούνια πού φορούσε .Σε αυτή την φάση αυτή γυρνάει από την άλλη πλευρά και μου λέει “ Καλή Νύχτα “ εγώ όμως την πιάνω από την μέση την γυρνάω σε εμένα και την φιλάω στο στόμα .Αυτή αναστατώθηκε και σηκώθηκε από το κρεβάτι και με ρώτησε “ Τι κάνεις ? ” αλλά εγώ την τράβηξα πάλι σε εμένα και την ξαναφίλισα στο στόμα , τα χέρια της με σπρώχνανε μακρυά της αλλά εγώ την ξαναέριξα στο κρεβάτι της κατέβασα το ντεκολτέ κάτω και την φιλούσα παντού στα χείλι ,στο λεμό , στα βιζιά στην κοιλιά παντού και της ψιθίριζα στο αυτί ότι την θέλω πάρα πολύ και ότι θέλω να κάνουμε έρωτα τουλάχιστον για μια φορά.. Εκείνη μου απάντισε πώς είναι λάθος και πως η κόρη της είναι απέναντι και μπορεί να ξυπνήσει , εγώ τις είπα να ηρεμήσει και να χαλαρώσει διότη δέν πρόκειτε να ξυπνήσει με τίποτα.Μετά από αυτό την φίλισα πάλι στο στόμα και άρχισε να με φιλάει και εκείνη και το φιλί της ήταν γλυκό σαν μέλι .Την γδύνω τελείως , γδύνομαι και εγώ ,φοράω προφυλακτικό, της ανοίγο τα πόδια ανεβαίνω πάνω της και την γαμάω στο μουνί λες και δεν υπήρχε αύριο . Η γυναίκα το ήθελε πάρα πολύ διότι τα χέρια της ήταν συνέχεια στο κόλο μου και με χούφτονε. Η κοπέλα με φιλούσε παντού στο στοίθος στα χείλη και στο λεμό και εύγαζε μια υπέροχη φωνή στο κρεβάτι γεγονός που με κάυλονε πάρα πολύ.
Μετά ανεβαίνει αυτή από πάνω και εγώ ήμουν από κάτω και μετα αυτή άρχισε να με γαμάει με ένα πολύ ήρεμο αλλά έντονο τρόπο , εγώ πού και που σικονόμουν λίγο για να την φιλίσο στα βιζιά ή στα χείλη ,μέχρι που μετά την γυρνάω από την άλλη και άρχισα να την γαμάω σε στάση doggy style. Ημουν πολύ ιδρομένος από την προσπάθεια ( περίπου 17 λπτά γαμίσι μέχρυ που έχισα ) και αυτή φαινόταν πάρα πολύ ιδρομένη , κουρασμένη αλλα και πολύ ευχαριστημένη. 

Τα ονόματα στην ιστορία μου δεν είναι τα πραγματικά διότι το χωριό της κοπέλας μου ήταν πολύ μικρό και δεν θέλω να πω τα πραγματικά. Την μητέρα της την γαμάω κάθε φορά που πάω στο χωριό της και κάθε φορά που έρχεται Αθήνα. Η ξαδέλφη της αραβωνιάτηκε αλλά κάθε φορά που πάω Καρδίτσα την γαμάω και αυτήν .Λόγο της κακκής ικονομικής κατάστασης στην Ελλάδα λέω να φύγο πάλι στην Florida. Oμολογώ πος η μάνα της κοπέλας μου θα μου λύψει πάρα πολύ .
Κατά τις 11 το βράδι βγαίνω έξω με την Μαριάννα και την Κονσταντινα τις πιάνω και τις δύο από την μέση και βγαίνουμε έξω για να γιορτάσουμε. Με πάνε σε κάτι σαν ντίσκο έξω από το χωριό το οποίο είχε ελλινική μουσικη η οποία εμένα με κσενερώνει ( χωρις παρεξηγηση αλλα ακούω μόνο RNB kai POP ). Φέρνει ο σερβιτόρος ολόκλιρα μπουκάλια με ποτό ( μιλάμε για μπουκάλια όχι ποτίρια ) και αυτές και οι δύο άρχισαν να πίνουν σαν τρελές και γίνανε λιόμα .Αρχισαν να χορέβουν η μια με την άλλη λες και κάνανε στριπτίζ .Είχα καυλώσει και έκανα πως τις κράτουσα για να μην πέσουν κάτω αλλά ατα αληθια αυτό που έκανα είναι να χουφτόνω την κσαδέλφη στον κόλο σινέχεια , επισις την χουφτονα στα βιζιά και έβαζα τον κόλο της στον μπούτσο μου όταν χορέυαμε.Μετά σιγα σιγά φιλούσα την ξαδέλφη στους όμους , σε μια φάσι της σικώνω την μίνι φουστα της πάνω και βλέπω το στρίγκ που φορούσε.Εκείνη δεν κατάλαβε πως σικώθηκε η φούστα της και γελόυσε , γυρνάει πισω και μου λέει “Ποιος μου σίκοσε την φούστα ?”Εγώ λέω η Μαριάννα το έκανε , εκείνη γυρνάει και γελώντας της λέει “μωρή πουτάνα μην μου σικώνεις την φούστα” , η Μαριάννα λέει “Δεν το έκανα εγώ” , και η ξαδέλφη λέει “ Α ναι ε τότε πάρε και εσύ “ και σικώνει την μινι φουστα της Μαριάννας . Και οι δύο γελούσαν πάρα πολύ ενώ εγώ ήχα καυλώσει. Καθόμαστε κάτω και έιναι και οι δύο λιόμα στο ποτό , την Κονσταντινα την παίρνει τηλέφονο ο γκόμενος της και μάλλων πλακώθικαν .Εγω τις είχα και τις δύο να γελάνε δύπλα μου ενώ χούφτονα τα μπούτια τους .Μετά πάμε στο σπίτι τις Κονσταντινας , καθόμαστε λίγο μέχρυ που η Μαρίαννα κοιμήθηκε και μετά εγώ ποιάνω την Κωνσταντινα και της δίνω ένα φιλί με γλώσα στο στόμα , εκέινη ανταποδίδει το φιλι και εγώ την γδύνω την ξαπλώνω και την γαμάω ( Doggy stlyle και δεν είχα προφιλκτικό ) εκείνει έχισε 2 φορές , την φιλούσα στο στόμα και στα βιζιά .Η κοπέλα ήταν σκέτη απόλαυση και είχε ιδρώσει στα χέρια μου .Μετα την γάμισα στον κόλο ( την κσεπαρθένιασα ) και στο τέλος έχεισα . Ολο το βράδι την γάμισα 4 φορές.Το προι τα πράγματα ήταν σαν να μην είχε σιμβεί τίποτα και η Μαριάννα δεν είχε καταλάβει τίποτα.Πάντος εγώ φιλούσα την Κονσταντίνα όποτε μπορούσα στα κρυφάΠηγαίνουμε στο σπίτη με την Μαριάννα και ήταν η μάνα της εκεί με μια αθλιτική φόρμα να καθαρίζει κάτι λαχανικά μας βλέπει όλο χαρά . Η Μαριαννα πάει τουαλέτα και εγώ πάω στην μάνα της βάζω τα χέρια γύρω από την κιλιά της ,ακουμπάω τον κόλο της στον μπούτσο μου και την φιλάω στο λεμό.Εκεινη γυρνάει λίγο το κεφάλι της και μου λέει “Τι χαρές είναι αυτές ?” εγώ απαντάω “Περάσαμε υπέροχα χθές το βράδυ” και αυτην μου λέει πος έπρεπε να ειχε ερθει και αυτή μαζι μας.Μεχρυ στιγμίς η μάνα της δενείχε καταλάβει πος ήθελα να την γαμίσω και με αντιμετόπιζε σαν ένα φίλο και τιποτε άλλο. Μετα από δύο μέρες φύγαμε από την Καρδίτσα για Αθήνα αλλά εγώ έιχα βάλει σκοπό να γαμήσω την μάνα της .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...