Κυριακή, 26 Ιουνίου 2011

ΑΛΗΘΙΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ... ΔΗΜΗΤΡΗ πως με κεράτωσε ... Εκείνη την μέρα ο Στέλιος την γ...... από παντού και σε πολλές στάσεις


Είμαι ο Δημήτρης 40 ετών από Ρόδο και είμαι παντρεμένος με μια πολύ όμορφη γυναίκα την Σοφία 32 ετών και μένουμε Ρόδο.Είμαστε παντρεμένοι
 4 χρόνια και η ερωτική μας ζωή είναι πάρα πολύ όμορφη, σ΄αυτό βοηθά πάρα πολύ και η Σοφία η οποία έχει απίθανο σώμα και τελείες θα έλεγα αναλογίες. Της αρέσει πολύ να ντύνεται από προκλητικά έως πρόστυχα θα έλεγα και να τραβάει όλα τα βλέμματα των αντρών , και να ανάβει φωτιές. Φυσικά εμένα αυτό με τρελαίνει γιατί πάντα είχα την φαντασίωση που μου είχε γίνει έμμονη ιδέα να δω την γυναίκα μου να πάει με άλλον άντρα ,απλά δεν της είχα πει τίποτα γιατί φοβόμουν πως θα αντίδραση.

Τον τελευταίο όμως χρόνο άρχιζα να καλλιεργώ το έδαφος για κάτι τέτοιο ,μετά από την επιστροφή μας από βράδυνες εξόδους και όχι μόνο, όταν αρχίζαμε τα παιχνίδια εγώ της έλεγα διάφορα ,όπως ΄΄ μωράκι μου σήμερα το βράδυ άναψες πάλι φωτιές όλοι οι άντρες σε κοιτούσαν και ήθελαν να φάνε τα βυζάκια και το μουνάκι σου και στο γαμήσουν ,η Σοφία δεν απαντούσε αλλά το μουνάκι της έχυνε τόσο πολύ που δεν μπορούσε να κρύψει πόσο πολύ γούσταρε.
Αυτό γινόταν κάθε φορά που κάναμε έρωτα απλά εγώ ήθελα κάτι περισσότερο το καλοκαίρι που μας πέρασε πηγέναμε μπάνιο με ένα φίλο μου τον Στέλιο και την κοπέλα του, η γυναίκα μου πάντα στην παραλία είναι τοπλες και φοράει ένα μικροσκοπικό μαγιό τανγκα που κρυβει ελάχιστα πράγματα ,και έβλεπα τον Στέλιο να είναι πάντα μπρουμητα ξαπλωμένος από την κάβλα του ,και την γυναίκα μου να γουστάρει και να τον προκαλεί ,εγώ γούσταρα πάρα πολύ ,και αυτό συνέχισε για καιρό ώσπου ο Στέλιος ερχόταν μόνος του χωρίς την κοπέλα του.
Εγώ μπήκα πιο επιθετικά και όταν κάναμε έρωτα έλεγα στη γυναίκα μου πόσο πολύ καυλώνει το Στέλιο και ότι γουστάρει πολύ να την γαμήσει, αυτή μου έλεγε σταμάτα αλλα το μουνάκι της είχε άλλη άποψη.
Πέρασαν δύο μήνες και ένα βράδυ που γύρισε από την δουλειά,- έχουμε ένα μικρό καφέ στη Ρόδο- και αρχίσαμε τα παιχνίδια μου είπε: μπορώ να σε ρωτήσω κάτι? Φυσικά και μπορείς αγάπη μου, και αυτή με ρώτησε αν όλα όσα της έλεγα για το Στέλιο στο κρεβάτι τα εννοούσα, και εγώ έκπληκτος της είπα ότι φυσικά και τα ενοώ.
Και τότε μου είπε το ευχάριστο ότι το προηγούμενο βράδυ μόλις έκλεισε το μαγαζί ο Στέλιος κάθησε και ηπιαν μερικα ποτα και ξαφνικά βρέθηκαν να φιλιούνται, αλλά ως εκεί γιατί ήθελε πρώτα να μου το πει, εγώ τρελάθηκα από την κάυλα μου κάναμε έρωτα σαν τρελοί με πάθος και της ζήτησα να μου πει λεπτομέρειες. Από εκείνη την μέρα έβαλα σε εφαρμογή ένα σχέδιο που της ζήτησα να το κάνει όπως ακριβώς ήθελα εγώ , δηλαδή να προχωράει βήμα βήμα.
Το επόμενο βράδυ που γύρισε από το μαγαζι ηταν ενθουσιασμένη ,μου είπε ότι μόλις εφυγαν οι πελατες ,ανέβηκε με το Στέλιο στο παταρι αυτός αρχισε να την φιλαει με παθος ,και η γυναίκα μου τον άφησε να βγάλει έξω τα βυζιά της να τα φάει ,και μετά αυτός έβγαλε έξω το καβλί του και βάρεσε μαλακία, μού είπε ότι ο πουτσος του ήταν πιο μικρός από τον δικό μου, είχε πολλές τρίχες και του ζήτησε να τον ξύρισε. Εγώ ήμουν σε άλλο κόσμο την γάμησα με λύσσα ,ενώ αυτή μου έλεγε λεπτομέρειες. Το επόμενο βράδυ μόλις ήρθε μου είπε ότι έκανε ένα τσιμπούκι στο Στέλιο και τρελάθηκε, την έχυσε στα βυζιά ,και εγώ αμέσως άρχισα να της γλύφω τα χυμένα βυζάκια της και να την γαμάω με πάθος, σχεδόν κάθε μέρα γινόταν κάτι περισσότερο και ζούσαμε τις καλύτερες ερωτικές στιγμές, η Σοφία προχωρούσε βήμα βήμα αν και μου ζητούσε να την αφήσω να γαμηθει μαζί του γιατί δεν μπορούσε άλλο εγώ δεν την άφηνα. προχώρησαν αρκετα και ένα βράδυ μου είπε ότι του είχε υποσχεθεί ότι θα τον άφηνε ενώ θα ήταν στημένη στα τέσσερα να βλέπει το κωλαράκι της ( είναι από τα πιο τέλεια στον κόσμο ) να παιξει μαλακία και να την χύσει.
Την επόμενη ημέρα εγώ έκανα μια προεργασία του χώρου και το βράδυ ενώ είπα στη γυναίκα ότι πέφτω για ύπνο και την περιμένω με αγωνία ,εγώ ανέβηκα από μια ταράτσα στο μπαλκόνι και έβλεπα καθαρά μέσα στο πατάρι. Μετά από λίγο ανέβηκαν με δυο ποτά και άρχισαν το χαμούρεμα ο φίλος μου έκανε σαν τρελός , την φιλούσε με πάθος , της έβγαλε τα βυζιά και τα έτρωγε ,της έπιανε το κωλαράκι, έπαιζε τον πούτσο του και μετά της το έδωσε στο στόμα, και η γυναίκα μου σαν πουτανάκι τον έγλυφε όλο καυλα, ρουφούσε το πουτσοκέφαλο ,και έχωνε τα αρχίδια του στο στόμα της. Μετά ο Στέλιος την έστησε στα τέσσερα και χάιδευε το καυλι του στα μουνόχειλα της λέγοντας της να τον αφήσει να την γαμήσει αλλά η Σοφία έκανε πίσω σε κάθε προσπάθεια να της καρφώσει τον πούτσο του στο με λέιζερ αποτριχωμένο μουνάκι της, το μόνο που τον άφησε να κάνει ήταν να την βάλει δάχτυλο στο μουνάκι .Εγώ έπαιζα μαλακια και έχυσα δυο φορές ήταν απίστευτο το θέαμα, ο Στέλιος έπαιξε μαλακία και μετά από ελάχιστα λεπτά την έχυσε στην κολοτρυπίδα και τα χύσια της έτρεχαν στα μουνόχειλα της.
Έφυγα και πήγα στο σπίτι ,μετά από λίγο που ήρθε η γυναίκα μου όλο χαρά, της είπα ότι την έπαιρνα μάτι, σε δευτερόλεπτα την πήγα στο κρεβάτι της έβγαλα τα ρούχα και άρχισα να της γλύφω το μουνάκι που ήταν γεμάτο με χύσια του Στέλιου και δικά της , την γάμησα αργά και βασανιστικά λέγοντας της πόσο χαρούμενος είμαι, και αυτή μου είπε ότι δεν μπορεί να αντέξει άλλο αυτό το μαρτύριο και ότι θέλει να γαμηθει με το Στέλιο, αφού ήδη είχαν περάσει σχεδόν δύο μήνες από τότε που άρχισε το παιχνίδι αυτό , και εγώ της υποσχέθηκα ότι σύντομα θα τελειώσει.
Ένα μεσημέρι καθόμασταν σε ένα τσιπουράδικο και οι τρεις μας και πίναμε ,είχαμε φτιαχτεί πολύ ο Στέλιος έτρωγε με τα μάτια την γυναίκα μου και εγώ ήξερα ότι δεν δούλευε της έστειλα μήνυμα ότι είχε έρθει η ώρα ,εγώ θα έλεγα ότι θα πάω στη δουλειά μου, και θα κρυβόμουν στην ντουλάπα όπως είχαμε ήδη συμφωνήσει, μετά από λίγο έφυγα και πήγα σπίτι μας, διαμόρφωσα τον χώρο μπήκα στη ντουλάπα και είχα τέλεια θεα.
Σε 20 λεπτά ήρθαν στο σπίτι και φτιαγμένοι όπως ήταν δεν άργησαν να φιλιούνται με πάθος ,ο Στέλιος της είπε ότι σήμερα μωρό μου θα σε ξεσκίσω ότι και να λες , και η Σοφία σαν καλό πουτανάκι έπεσε στα γόνατα και σε απόσταση δυο μέτρων από εμένα, έβγαλε έξω την ψωλάρα του γαμιά της την άρχισε μια τρελή πίπα , ενώ ο Στέλιος την έβριζε καργιόλα και πουτάνα, μετά από λίγο δεν άντεξε και έχυσε και η γυναίκα μου τα ρόυφηξε όλα κάτι που κάνει πολύ σπάνια. Ο Στέλιος την έγδυσε την ξάπλωσε στο κρεβάτι και άρχισε να της κάνει γλυφομούνι ,φυσικά η Σοφία προσπαθούσε πάντα να είναι σε μέρος που να έχω καλή εικόνα, και επιτέλους ηρθε η ώρα , έστησε την γυναίκα μου στα τέσσερα ,χάιδεψε με το καυλι του τα μουνόχειλα της και της κάρφωσε το μουνάκι, εγώ εκείνη την ώρα δεν ήξερα την να σκεφτώ πρώτα, την φαντασίωση που είχα χρόνια στο μυαλό μου και έγινε πράξη , την γυναίκα μου που χτυπιόταν και φώναζε ΄΄ ξέσκισε με γαμιά μου , γάμαμε την πουτάνα ΄΄ ή τον Στέλιο που σε απόσταση ενός μέτρου από εμένα κάρφωνε το μουνάκι της γυναίκας μου και της έλεγε πόσο μεγάλη πουτάνα είναι και ΄΄ που είναι ο άντρας σου να δει την γυναικούλα του να γαμιέται σαν σκύλα ΄΄ , αλήθεια δεν ξέρω πόσες φορές έχυσα μέσα στη ντουλάπα, έβλεπα το κωλαράκι της ανοιγμένο και ένα άλλο καυλι να γαμάει το μουνάκι της , κάθε που έμπαινε μέσα ο πούτσος του Στέλιο έβγαζε ποτάμι χύσια ,και έτρεχαν στα μπούτια της , ποτέ άλλοτε δεν την θυμάμαι να χύνει τόσο πολύ.
Εκείνη την μέρα ο Στέλιος την γάμησε από παντού και σε πολλές στάσεις, και η γυναίκα μου έκανε τα πάντα σαν μια καλή ηθοποιό που δίνει παράσταση, όταν έφυγε ο Στέλιος βγήκα έξω την αγκαλιά και της είπα ότι την λατρεύω, ήθελα να κάνουμε έρωτα, αλλά είχα στραγγήξει και την έγλυψα παντού κάθε κομμάτι του κορμιού της.
Από εκεί και πέρα αυτό γινόταν για τρεις μήνες σε διάφορα μέρη αλλά δεν θέλω να σας κουράσω άλλο, η γυναίκα μου και εγώ θέλαμε να είμαστε και οι τρεις μαζί να κάνουμε παρτούζα αλλά ο Στέλιος αν και του είχε πει η Σοφία ότι γνωρίζω τα πάντα δεν το πίστευε ή κολλούσε και δεν έγινε ποτέ ,μετά ο Στέλιος λόγω εργασίας έφυγε από την Ρόδο και εμείς ζούμε με της αναμνήσεις. Η ερωτική μας ζωή άλλαξε πολύ από τότε είναι πάρα πολύ έντονη αν και δεν έχουμε δοκιμάσει κάτι άλλο. Σήμερα η γυναίκα μου είναι δυο μηνών έγκυος και είμαστε πολύ χαρούμενοι. Τελειώνοντας θα ήθελα να πω στους φίλους και της φίλες που έχουν τις ίδιες φαντασιώσεις να βρουν την δύναμη να το δοκιμάσουν είναι πολύ όμορφο, γιατί με τόσα προβλήματα που υπάρχουν το μόνο που μας μένει να απολαύσουμε είναι το σεξ
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...